Energiát!!!

c_400_200_16777215_00_images_energia2.jpg

Ha túl vagy életed egy fárasztó szakaszán, ha sokat vesz ki belőled a családi élet mozgalmassága, vagy a munkád fárasztott ki, itt az ideje, hogy feltöltsd az energiaraktáraidat. Íme, a mi 6 tippünk.

1. Lélegezz mélyeket

Elég triviális dolognak hangzik, de többet számít, mint gondolnád. Amikor azt érzed, hogy ólmos fáradtság lesz úrrá rajtad és lassulsz, csak csukd be a szemed egy kicsit, és lélegezz mélyeket. A levegőt az orrodon szívd be lassan, és a szádon fújd ki, szintén lassan. Addig ismételd, amíg azt kezded érezni, hogy kezd rendbe jönni a szívverésed.

A meditatív légzés növeli az oxigén mennyiségét a vérben, így csökkenti a vérnyomást és a pulzusszámot, segít a feszült izmok lazításában.

2. Kelj fel, és mozgasd át magad

Ahelyett, hogy kávét kortyolgatnál minden alkalommal, amikor úgy érzed, hogy szükség van a rendszer újraindítására, próbálj 60- 90 másodperces miniszüneteket tartani a nap folyamán, hogy a vér áramlását serkentsd. Nagyon jót tesz a lépcsőzés is. A céges ebédlőbe ne liftezz, inkább lépcsőn menj, és ugyanígy fölfelé is. A dolog egyértelmű: a mozgás stimulálja a vérkeringést, ami lehetővé teszi, hogy több oxigén jusson az izmokba és az agyba. Meg fogsz lepődni, hogy milyen sokat számít egy egyperces rapidmozgás.

3. Energiát adó snacket majszolj chips helyett

Ha az energiaszinted délelőtt vagy kora délután alacsony, akkor valószínű, hogy a vércukorszinted is alacsony. Ezen könnyen segíthetsz egy kis nasival – de nem akármilyennel! A legtöbb energiával azok a snack-ek töltenek fel, amelyek egészséges szénhidrátok és fehérjék keverékei. Segítenek serkenteni az anyagcserét, és szinten tartanak a következő étkezésig. Figyelj arra, hogy ezek a nassolások ne lépjék túl a 100- 200 kalóriát! Legjobb, ha mindig tartasz magadnál ilyesmit, hogy ne kapjon el az éhség. Jó választás a csíkokra vágott zöldség, vagy valamilyen gyümölcs, vagy egy marék dió.

4. Sok-sok víz

Tudtad, hogy az ivóvíz a legolcsóbb és legegyszerűbb módja annak, hogy harcolj a fáradtság ellen? Még az enyhén dehidratált állapot is lassítja az oxigén eljutását a szervekhez, ami visszaveti az energiaszintet. Sokan nem szeretik a víz ízét, számos módja van, hogy felturbózd a sima vizet. Adj hozzá egy kis gyümölcslét, összezúzott bogyókat, vagy egy szelet citromot, lime-ot, vagy uborkát.

5. Masszírozd át a fejbőröd

Kimutatták, hogy az ismétlődő, monoton mozgás, mint a fogmosás vagy a hajmosás enyhíti a feszültséget és relaxációs választ vált ki a szervezetben. A hajmosás serkenti a fejbőr vérkeringését, segít, hogy ébernek és energiával telinek érezd magad. Ha lomhának, lassúnak érzed magad, kapd elő a hajkefét, és masszírozd át egy kicsit a fejbőröd.

6. Nevess sokat

Mikor volt olyan utoljára, hogy a hasadat fogva nevettél? Mindannyian tudjuk, hogy a nevetés emeli a hangulatot, de vajon tudtad, hogy enyhíti a feszültséget, és üzemanyagnak számít az energiát illetően is? A nevetéstől a keringés felgyorsul, ami több oxigént juttat az agyba. Ettől felfrissülsz, optimistává változol.

Click here - http://fbetting.co.uk claim betfair bonus

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked.
Elfogadom a cookiek használatát az oldalon.