Növeld a tesztoszteronszinted természetesen

c_400_200_16777215_00_images_abet03.jpgHa alacsony a tesztoszteronszinted, de szeretnél gyógyszerek nélkül magasabb libidót, jobb teljesítményt az ágyban, olvasd el természetes tippjeinket.

Adj bele egy kis spirituszt!

Gondoltad volna, hogy a hagyma és a fokhagyma igazi szövetségesid a konyhában és a hálószobában is? Ezek segítségével lehet több és jobb a sperma. Mindkét növény nagy mennyiségű természetes növényi flavonoidokat tartalmaz, amelyek megvédik a spermiumokat a károsodástól.

Halmozd a fehérjéket!

A sovány marhahús, a csirke, a hal, a tojás csodás fehérjeforrások. Ezeken kívül a persze vannak más lehetőségek is, például a tofu, a dió, és más olajos magvak. Próbáld ki, hogy naponta körülbelül 5-6 dkg-t fogyasztasz belőlük. Ha nem fogyasztasz eleget ezen élelmiszerekből, a test több olyan anyagot használ fel, amely a tesztoszteronhoz kötődik, így kevesebb marad arra, hogy végezze a valódi feladatát.

Menj horgászni!

c_400_200_16777215_00_images_abet04.jpgA zsírosabb halfélék, mint például a lazac, a tonhal, a makréla gazdag D-vitamin források, természetes tesztoszteron-növelők, mert döntő szerepet játszanak a hormontermelésben.

Az osztriga szuper!

Van egy oka annak, hogy ezekről a puhatestűekről ismert, hogy nagyban fokozzák a termékenységet: közel ötször annyi cinket tartalmaznak, mint az ajánlott napi adag. Ez az ásványi anyag segít a szervezetnek a tesztoszterontermelésben. A marhahús, a bab és a gabonapehely is sok cinket tartalmaz. Az már csak bónusz, hogy a cink erősíti az immunrendszert is.

A gránátalma csodagyümölcs!

Narancslé vagy kávé helyett kezdd a napot egy pohár gránátalmalével. Csökkenti a stresszhormonok, mint például a kortizol szintjét, és segít a nemi hormonok, beleértve tesztoszteron szintjének emelésében.

Egy kis diéta nem az ördögtől való

A mediterrán stílusú étrend segít megőrizni a súlyod, és védelmet nyújt az inzulinrezisztencia ellen, ami összefügg az alacsonyabb tesztoszteronszinttel. Amikor a tesztoszteron szintje alacsony, a zsír szintje emelkedik, ami oda vezethet, hogy a test nem használ inzulint.

Az olívaolaj, avokádóolaj, és a dióolaj nagyon egészségesek. Válassz sovány húsokat és teljes kiőrlésű gabonákat. Egyél sok zöldséget és gyümölcsöt.

Kicsit kevesebb sört!

Mindössze 5 nap rendszeres alkoholfogyasztás, és a tesztoszteronszinted máris csökken. Az alkohol hozzájárulhat a herék zsugorodásához, és több lesz a szervezetedben a női hormon, azaz az ösztrogén.

Használj üveget a műanyag helyett!

Légy óvatos, hogy miben tárolod a megmaradt élelmiszert. A biszfenol-A (BPA) egy kémiai anyag, ami megtalálható néhány műanyagdobozban, és egyéb élelmiszer-csomagolásban. Ez felboríthatja a hormonháztartást.

Építs izmot!

Bizonyára eddig is sportoltál valamit, de ha azt szeretnéd, hogy szétrobbanj a tesztoszterontól, helyezd a fókuszba az izmaidat. A kardió jellegű mozgásoknak is megvannak a maguk előnyei, de nem fokozzák a tesztoszteron mennyiségét. Ám légy óvatos, ne vidd túlzásba az erősítést sem. A túl sok testmozgás negatív irányba is billentheti a mérleget, és csökkenhet a tesztoszteronszint. Kérd személyi edző segítségét.

Aludj eleget!

A tested akkor kezd igazán bele a tesztoszteron termelésébe, ha elalszol. A szint akkor van a csúcson, amikor elkezdesz álmodni, és ott is marad, míg felébredsz. Napközben, ébrenléti állapotban a tesztoszteronszint akár 15%-kal is csökkenhet, feltéve, ha keveset alszol (5-6 óránál kevesebbet). Tehát a cél a 7 vagy 8 óra alvás minden este, akkor is, ha ez azt jelenti, hogy a mindennapi rutinodban kell egy kis változtatást eszközölni.

Ha kérdésed van a témával kapcsolatban, keresd szakértőinket online rendelésünkön, itt!

Click here - http://fbetting.co.uk claim betfair bonus

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked.
Elfogadom a cookiek használatát az oldalon.