Tesztoszteron és izom

c_400_200_16777215_00_images_kepek_z1409.jpgA tesztoszteron segíti az izmokat, az alacsony tesztoszteronszint azonban nem tesz jót az izomtömegnek. Ez egy nagyon egyszerű egyenlet: a tesztoszteron izmot épít, az alacsony tesztoszteronszint pedig növeli a zsírtömeget. Íme, néhány tipp, hogy fenntarthasd, amit már elértél.

A tesztoszteron férfi nemi hormon, amely lehetővé teszi, hogy növekedjen az izomtömeg, és minél jobb legyen a fizikum. A tesztoszteron hiányában az ösztrogén kerekedik felül. Az ösztrogén azonban oda „teszi” a testzsírt, ahova a legkevésbé szeretnéd: a mellkas területére és a hasadra.

Miért okoz izomvesztést az alacsony tesztoszteronszint?

Az izomvesztés az egyik késői jele az alacsony tesztoszteronszintnek. De még mielőtt ezt észrevennéd, gyengébbnek és kevésbé energikusnak érezheted magad a szokásosnál. A tesztoszteron tartja karban az izmokat, annak hiányában ez a karbantartás leáll, és az izmok elkezdenek lebomlani. Az alacsony tesztoszteron növeli a zsírlerakódást, főleg a has területén.

A fokozott mennyiségű testzsír miatt pedig egyre kevesebb lesz a tesztoszteron, így egy ördögi kör alakul ki. Az alacsony tesztoszteron okozhat depressziót, letargiát és kimerültséget.

4 tipp, hogy növekedjen a tesztoszteronszinted, és ne veszítsd el az izmaid.

c_400_200_16777215_00_images_kepek_z1410.jpgA tesztoszteronszint növelése segíthet visszafordítani a zsír felhalmozódását, és növeli a zsírmentes testtömeget.

1. A fogyás a legjobb módja, hogy növeld a tesztoszteronszinted, és megakadályozd az izomveszteséget.

2. Indítsd el a rendszeres edzésprogramod, amely magában foglalja az aerob testmozgást és az erősítő edzéseket. Az aerob tevékenység gyakorlásától a szíved gyorsabban ver, ilyen edzés például a kerékpározás vagy a gyors ütemű séta. Az erősítő edzés izmokat épít. Ilyen a súlyemelés és az erősítő gépekkel történő edzések.

3. Aludj eleget. A rossz alvást összefüggésbe hozták az alacsony tesztoszteronszinttel. Ha túl fáradt vagy, akkor kevésbé valószínű, hogy fejlődni fognak az izmaid.

4. Táplálkozz egészségesen és kiegyensúlyozottan. Erre szükség van, hogy hozzájuss minden nyomelemhez, vitaminhoz és ásványi anyaghoz, amivel fenntarthatod az egészséges testsúlyt. Kerüld a zsírt, a zsíros ételeket, fogyassz sovány fehérjéket, valamint sok gyümölcsöt, zöldséget és teljes kiőrlésű gabonákat. Korlátozd az alkohol- és a koffeinfogyasztást.

Tartsd szem előtt azonban, hogy a testmozgás és a diéta önmagában nem elegendő. Szükség lehet tesztoszteronpótló terápiára. E miatt feltétlenül fordulj orvoshoz panaszaiddal, mert az alacsony tesztoszteronszint visszafordítható.

Click here - http://fbetting.co.uk claim betfair bonus

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked.
Elfogadom a cookiek használatát az oldalon.