Fogyj le, ha alacsony a tesztoszteronszinted

A túlsúly, az elhízás szoros összefüggésben van a tesztoszteron szintjével. Azaz ha túlsúlyos vagy, minden bizonnyal a tesztoszteron is alacsonyabb a szervezetedben a normálisnál. Hogyan tehetsz ez ellen? Mutatunk most 6 egyszerű fogyitippet, amivel segíthetsz magadon.

c_400_200_16777215_00_images_kepek_z1475.jpgDe előtte még arról, miért nem jó neked, ha alacsony a tesztoszteronszinted.

Ez a hormon felelős a férfiasságért. Magyarul a nemi vágyat, a libidót és a teljesítőképességedet is befolyásolja. Ha alacsony, könnyen lehetsz depressziós is. A fogyás fokozza a tesztoszteronszintet, ez által javít az életminőségeden, és nem utolsó sorban a szexuális életeden is.

A túlsúlyos vagy elhízott embereknek a testsúlyuk 5-8%-át el kell veszíteniük ahhoz, hogy a tesztoszteron szintje elkezdjen felfelé menni. Ez nehéz feladat, de van 6 tippünk, ami segíthet.

1. Mozogj minden nap.

c_400_200_16777215_00_images_kepek_z1476.jpgHa alacsony a tesztoszteron akkor fáradt lehetsz. A napi 1 óra mozgást darabold fel 3 kisebb adagra. Három 20 perces mozgás ugyanolyan jó, mint egy 60 perces. Ha nehezedre esik, kezdd napi 20 perccel, és emeld az adagod kétnaponta.

2. Végezz erősítő edzést is.

A fehérjeturmixok helyett az izmaidat inkább erősítő edzésekkel építsd.  Kis súlyokkal, hetente 3-4-szer, napi 10-15 percet mozogj így

 

3. Kerül az egyszerű cukrokat.

c_400_200_16777215_00_images_kepek_z1477.jpgA felesleges cukor (glükóz) a vérben csökkentheti a tesztoszteronszintet, és minél több egyszerű szénhidrátot fogyasztunk, annál több glükóz termelődik. Korlátozd a pizza, a sütemények, torták, a fehér kenyér, tészta, rizs bevitelét. Válassz összetett szénhidrátokat, mint a teljes kiőrlésű gabonák és a bab. Ugyancsak kerüld a feldolgozott élelmiszereket, mert azok gyakran tartalmaznak egyszerű cukrokat.

 

 

 

4. Ne éheztesd magad.

A koplalás mindig visszafelé sül el. Ha éhezel, egy idő után a szervezeted önmaga izomraktárait kezdi felemészteni. Egyél naponta ötször, keveset

5. Aludj eleget.

A krónikus alváshiány csökkenti a tesztoszteronszintet, ez pedig szintén kapcsolódik az elhízáshoz. Az elégtelen alvás serkenti az étvágyat. Egy felnőttnek legalább hét órát kell aludnia. Az elhízott embereknél létezik egy másik szövődmény is, az alvási apnoé, ami zavarja a légvételt. Ez ahhoz vezethet, hogy számos egészségügyi probléma lép fel, akár egyszerre, beleértve a tesztoszteronszint csökkenését is.

6. Csak mértékkel fogyassz alkoholt.

Az alkohol hatással lehet a testsúlyra, ami viszont hatással van a tesztoszteronszintre. Az alkoholfogyasztással üres, értéktelen kalóriákat viszel be. Például egy félliteres sör 150 kalóriát tartalmaz, amit el tudsz kerülni. Napi két ital azért megengedett.

Click here - http://fbetting.co.uk claim betfair bonus

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked.
Elfogadom a cookiek használatát az oldalon.