Ne fogadd el az erektilis diszfunkciót! Változtass! – 5+1 tipp

c_400_200_16777215_00_images_kepek_ed-1.jpg

Az utóbbi évek kutatásai, tanulmányai kimutatták, hogy nagyon sok férfit érintenek a merevedési zavarok. Sokan azonban nem fordulnak orvoshoz, szégyellik állapotukat, megpróbálnak együtt élni ezzel a problémával, ami megkeseríti a szexuális életüket, és aláássa önbizalmukat. Ha hasonló problémával küzdesz, ne fogadd el a helyzetet, hiszen te magad is tehetsz a merevedési zavarok ellen.

 

 

De mit tehetsz a hálószoba egyik legnagyobb problémája ellen? Íme, a mi tanácsaink:

1. Ne keseredj el!

Ez a legfontosabb tanács, amit fogadj meg. Tudnod kell, hogy nem vagy egyedül, sok férfit érintenek a merevedési problémák. Jó hír, hogy nemcsak gyógyszerrel lehet úrrá lenni a zavarokon, hanem egy kis változtatással, némi életmódváltással megoldást találhatsz.

2. Menj el orvoshoz!

Ez nem az a helyzet, amikor a szégyenérzetnek kell teret adnod. A merevedési zavarok jól kezelhetők, de ehhez el kell menni orvoshoz. Az urológus szakorvos nemcsak az erekciós problémákra, hanem a férfiaknál gyakori prosztata-megnagyobbodásra is segít megtalálni a megoldást.

3. Táplálkozz zsírszegénye(bbe)n

A zsírban gazdag étkezés sajnos a hasi elhízás egyik fő oka. Kutatások szerint a hasi elhízás következményeként jelentősen romlik az ágyéki szakasz vérellátása, és a hormonális szabályozás is. ez pedig csökkenti a libidót, alvászavarokhoz vezet, energiaszint-romlást és stresszt okoz.

4. Pótold megfelelően a vitaminokat, ásványi anyagokat és nyomelemeket

Egy férfi tápanyagigénye egészen más, mint egy nőé. Kutatások is alátámasztották már, hogy a B12-vitamin, a folsav és a cink mindenképp nagyon jótékony hatással van a férfiak szervezetére.

B12-vitamin a tejben és a tejtermékekben, a tojásban és a húsban van sok, folsavat a spárga, a spenót vagy a brokkoli fogyasztásával vihetsz be, cinkben gazdag élelmiszer pedig a tökmag, a lencse és a napraforgómag.

5. Ismerkedj meg az afrodiziákumokkal

Sokszor hallhattad, hogy az tévhit, hogy egyes ételek befolyásolják a libidót. Ez azonban nem így van, ugyanis tényleg vannak olyan ételek, amelyek fogyasztásuk során értágulatot okoznak, így fokozzák az erekciót. Ha úgy érzed, csak egy kis rásegítés kell az együttlét előtt, dobj be egy kis csokit, de a petrezselyem és a gránátalma is segíthet. Ha ínyenc vagy, próbáld ki az osztrigát.

+1. Csökkentsd a stresszt!

Ez már lerágott csont, de sajnos nagyon is igaz, hogy a stressz kigyilkolja a libidót. Az idegeskedés elveszi az energiád, ami oda vezet, hogy folyamatosan fáradt vagy mindenhez. Az intimitáshoz nyugalom kell, igazi nyugalom, amit nem befolyásolhat a rossz hangulatod. A sport például rendkívül jól oldja a stresszt.

Tarjáni Rita

Click here - http://fbetting.co.uk claim betfair bonus

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked.
Elfogadom a cookiek használatát az oldalon.