Tartsd távol a kétségeid a kapcsolatodtól! – Íme, a mi 5 tippünk

Vannak dolgok, amelyek nagyon pozitív hatással vannak a mindennapi életünkre, és persze a párkapcsolatunkra is. Vannak azonban olyanok is, amelyek csak rombolnak minden emberi kapcsolatot. A kétségek és a bizalom hiánya hosszú távon nem hoz megnyugvást, hanem tönkreteszi a szerelmet. Van azonban 5 tippünk, amelyekkel távol tarthatod magadtól a kétségeid, hogy sikeres és boldog párkapcsolatban élhess.

Ne hívogasd és ne sms-ezz a partnerednek, ha a barátaiddal vagy!

c_400_200_16777215_00_images_kepek_ketsegek234.jpg

Ez nemcsak illetlenség a társaság többi tagjával szemben, hanem a pasid valószínűleg megunja, hogy folyton kérdezgeted, hogy épp mit csinál. Ebből úgy érzi majd, nem bízol benne, és a dolog meg is fordulhat. Amikor nem vagy vele, nem kell azt hinned, hogy egyből egy másik nőhöz rohan, vagy valami olyasmit csinál, ami nem esne jól neked. Vegyél egy nagy levegőt, tedd a telefonod a táskádba, és add át magad annak az élménynek, amit a barátaiddal való találkozás öröme jelent.

 

 

Nem kell folyton otthon ülnöd!

Ahelyett, hogy arra vársz, hogy hazaérjen, esetleg te is menj el szórakozni. Ha vele nem, akkor a barátaiddal. Ha mindkettőtöknek megmarad az egyéni érdeklődési köre, akkor a beszélgetéseiteknek is sokkal több témája lesz, ami javítja a kommunikációt kettőtök közt. Ráadásul így túl elfoglalt leszel ahhoz, hogy a kétségeidnek helyet adj.

Lazíts egy kicsit, nem kell mindig figyelned!

A paranoid emberek mindig „őrködnek”, figyelnek, mert azt hiszik, hogy mások folyamatosan megpróbálnak nekik keresztbe tenni, folyton figyelik őket. Ezek persze általában teljesen megalapozatlan feltételezések, és megakadályozzák a szoros kapcsolatok kialakításának képességét. Próbáld mindig a jót keresni másokban!

Vegyél egy mély lélegzetet, mielőtt reagálnál!

A paranoia kezelésének kulcsa az, hogy megtanuld uralni a lelki felindultságod. Ez azt jelenti, hogy amikor reagálni szeretnél valamire, azt inkább bölcsen, meggondoltan tedd, ne pedig érzelmi alapokon. Ez azonban nagy kihívást jelenthet. Olyan folyamat ez, amely során az elme megtanulja értelmezni a rajtad kívül történő eseményeket, és te megtanulod elfogadni, hogy nem mindenen lehet változtatni, főleg nem kitörésekkel. A dologtól való félelem csökkenthető a tények áttekintésével és azzal, ha nyugodtan értékelheted a helyzetet. Meg kell tanulnod, hogy hogyan lassítsd le önmagad, hogy ésszerűen tudj reagálni.

Figyeld önmagad, és nyisd meg a szíved!

Az érzéseidet tekintsd jelzéseknek, ne hagyd eluralkodni magadon őket, mert akkor ösztönszerűen cselekszel majd, ami legtöbbször megállíthatatlan és súlyos következményekkel is járhat. Figyelj önmagadra, és sajátítsd el azt a képességet, amellyel le tudod csitítani az érzelemkitöréseket.

A viselkedésed megváltoztatásának előfeltétele az, hogy tudatos legyél magaddal kapcsolatban. Este ülj le, és gondold végig a napod. Még listát is írhatsz, hogy melyik szituációban milyen cselekvés milyen viselkedést, milyen reakciót váltott ki nálad. Ebből rengeteget tanulhatsz.

Próbáld meg szeretni önmagad, mert ez a kulcsa annak, hogy másokban is bízni tudj, másokat is szerethess. Ha bizonytalan vagy az önszeretettel kapcsolatban, akkor a kapcsolataidban is bizonytalan leszel. Ha épp ostorozni akarnád magad valamiért, vagy negatív gondolataid támadnak, ismételgess egy mantrát, amit előzőleg magadnak találtál ki. Ilyen például ez: szeretem magam, minden rendben, minden jó, én jó vagyok. Ezzel nemcsak a saját önbecsülésed épül, hanem a kapcsolatod is egy sokkal átláthatóbb, stresszmentesebb mederbe kerülhet.

Kovács-Hain Zsuzsa

Click here - http://fbetting.co.uk claim betfair bonus

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked.
Elfogadom a cookiek használatát az oldalon.